We współczesnym świecie zachodniego kręgu kulturowego obserwowany jest zaawansowany proces sekularyzacji życia społecznego, politycznego i kulturowego. Proces ten powoduje zmniejszenie roli jaką w życiu społeczeństw Zachodu o
Kiedyś wydanie płyty było wydarzeniem kulturalnym, społecznym i biznesowym. Obecnie jest jedynie punktem startu, pretekstem do tego, co wokół muzyki dzieje się później. Jeśli muzyczny show-biznes chce nadal zarabi
Sukces międzynarodowego Marszu dla Życia w Rzymie! Wielotysięczna manifestacja obrońców życia przeszła ulicami Wiecznego Miasta, sprzed Colosseum pod Zamek Anioła. Wśród uczestników liczną, kolorową i gł
11 maja 2012 Nestlé Polska S.A. po raz kolejny weźmie udział w akcji „Dzień Bez Śmiecenia”, zainicjowanej przez organizację odzysku Rekopol. Hasło tegorocznej edycji brzmi: „Trafiłem do Recyklingu!&rdquo
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24 lutego 2020 r.Brak popędu seksualnego – gdzie należy szukać pomocy?Zaburzenia popędu seksualnego to jedna z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych przez pacjentów w gabinecie specjalisty. Wed
Rozpoczął się kolejny etap kampanii „Kocham Polskę” organizowanej przez firmę Samsung. Każdy kto wczoraj pojawił się na niezwykłym meczu Gwiazd Polski i Ukrainy rozgrywanym na Stadionie Narodowym mógł przy�
Wystartowała III edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Policzmy się”. Akcja ma na celu zbudowanie społeczności wspierającej osoby chorujące na raka, a także ich rodziny i bliskich. Poprzez silną, solida
Serwis Allegro oraz Fundacja BezpieczniejwSieci.org nawiązały współpracę, by razem informować, prowadzić działania edukacyjne i działać na rzecz podwyższenia poziomu bezpieczeństwa w polskim Internecie. Grupa Allegro, wła
Polska potrzebuje zmiany, która sprawi, że nasze i przyszłe pokolenia będą wzrastały w otoczeniu umożliwiającym integralny rozwój. Podstawy nowego ładu powinny opierać się m.in. na uznaniu rodziny za centralną instytucję
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 agencja Euro RSCG 4D otrzymała brązową statuetkę w kategorii Active Advertising. Nagrodę przyznano za kampanię „Boskie matki” zrealizowaną dla Fundacji Rak&rsq