Wyrażanie swojej opinii w Internecie coraz częściej przeradza się w krytykowanie zamieszczanych treści. Powoli staje się to cechą tego medium. Brak rzetelności i wulgarność nie są spowodowane jedynie anonimowością, ale tak
6 marca br. w Zakopanem rusza akcja „Lawinowe ABC”, której organizatorem jest Tatrzański Park Narodowy i TOPR, a partnerem PZU. Jej celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy na temat lawin oraz bezpieczneg
TAURON Dystrybucja zawarł 7 września trzecie porozumienie z Lasami Państwowymi, regulujące zasady ustanawiania służebności przesyłu. Tym razem dokument podpisali przedstawiciele Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakow
Wrocław, 06.10.2020 r.Informacja prasowaPodsumowanie akcji Otwarci na emocjeWsparcie dzieci z Wrocławia w kryzysie psychicznymNa początku października, Aleja Bielany wraz z partnerami: Fundacją PozyTYwka oraz Stowarzyszeniem P
Dobieg?a ko?ca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie daj? rad?”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjn? fundacj?, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzi??o udzia? 20 tys. uczniów
Od niespełna roku biuro podróży Sky Club wspiera Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Środki przekazane przez touroperatora zostały wykorzystane do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego dla 13 Podopiecznych Fundacj
Pierwszego dnia wiosny w Warszawie odbył się happening promujący akcję „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”. W ramach wydarzenia na Placu Defilad stanęła „SOS Wioska Dziecięca” składająca się z kolorowych domkó
Goodyear informuje, jak należy czytać informacje zawarte na etykiecie na oponieWarszawa, 15 maja 2012 r. – Od 1 listopada 2012 r. nabywcy opon do pojazdów ciężarowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r. i wprowadzonych
Warszawa, 16 listopada 2018 r.Informacja prasowaDepresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że trudniej nam odczuwać radość. Jesteśmy senni, apatyczni, spada
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą częstą