Wraz z nadejściem nowego roku Fundacja Milion Marzeń zmieniła nazwę na Fundacja LOTTO Milion Marzeń, by podkreślić bliski związek ze swoim Fundatorem. Modyfikacji uległ także logotyp Fundacji. Fundacja rozszerzy też zakres s
Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
Święta Bożego Narodzenia za niecały miesiąc. Rozpoczyna się gorący i szalony okres, czyli zakupy prezentów świątecznych. W ubiegłym roku, jak podała firma Deloitte, co trzeci z nas planował świąteczne zakupy w siec
Energa informuje, że jej pracownicy nie odwiedzają klientów w domach i nie nakłaniają ich do podpisywania nowych umów na sprzedaż energii elektrycznej. Spółka dementuje podawane przez przedstawicieli innych f
Polacy zdecydowanie bardziej niż inne narody Europy są przywiązani do nazwy „Unia Europejska” i nie chcieliby zaakceptować hipotetycznej zmiany nazwy organizacji na „Stany Zjednoczone Europy”. Taką postawę
Już dziś rusza akcja „Zakochaj się w pomaganiu!” Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych i serwisu zakupów grupowych MyDeal.pl. Z okazji Walentynek przygotowano specjalne wirtualne serduszka – cegiełki, których z
Słaba znajomość języków obcych utrudnia prowadzenie biznesuEconomist Intelligence Unit oraz EF Education First zaprezentowały wyniki badania „Konkurencja bez granic”, przeprowadzonego wśród 572 szefów firm i organizacji
Kluczem do rozwoju każdego kraju, w tym Polski, jest rodzina. Spadek demograficzny jest ogromnym zagrożeniem, które odbije się na nas w przyszłości.Polska już teraz doświadcza negatywnych skutków mniejszej liczny
Serwis Allegro oraz Fundacja BezpieczniejwSieci.org nawiązały współpracę, by razem informować, prowadzić działania edukacyjne i działać na rzecz podwyższenia poziomu bezpieczeństwa w polskim Internecie. Grupa Allegro, wła
Wielkanoc – upragnione wolne dni. Szał zakupów, siedzenie przed telewizorem i mnóstwo słodyczy. Cudowne te święta… Tak chcieliby widzieć je reklamodawcy, na każdym kroku chcący sprzedać nam swoje produ