W przeddzień Narodowego Dnia Życia – 23 marca – po raz trzeci, wręczone zostaną Tulipany Narodowego Dnia Życia. Dobra, zdrowa, szczęśliwa rodzina to lekarstwo na wiele chorób współczesnego świata. Wsz
39 mln ludzi na świecie, w tym 2 mln Polaków, na co dzień zmaga się z dysfunkcjami wzroku. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, Humann S.A. stworzył pionierskie rozwiązanie na skalę międzynarodową, dokonujące przełomu w walce
Celem kampanii jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia.Święta Bożego Na
W dziedzinie globalnej rewolucji seksualnej z Polską nie jest najlepiej. Ku rozpaczy środowisk liberalnych i feministek, wciąż mocno odstajemy od ich modelu docelowego. W najnowszym numerze tygodnika „Do Reczy” – czy grozi na
Auchan popierając inicjatywę Banków Żywności w dniach 2-4 grudnia 2011 r. przyłącza się do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności – ogólnopolskiej kampanii na rzecz potrzebujących osób. P
Podstawy praktyki buddyjskiejWiele osób, które dorastały w społeczeństwach zachodnich, chce zgłębiać tradycyjne nauki buddyjskie. Angażują się w buddyzm, przyjmując racjonalne podejście oparte na logicznych wyjaśnieniach
Grupa PZU zdobyła główną nagrodę w VI edycji konkursu „Liderzy Filantropii”, w kategorii firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na cele społeczne. Statuetkę odebrał Andrzej Klesyk prezes PZU SA, podczas gali finało
Informacja prasowa16 października 2018, WarszawaChoć do końca kalendarzowego lata pozostało jeszcze trochę czasu, to już dziś warto sprawdzić, jak stawić czoła jesiennej chandrze. Schyłek sezonu nie musi oznaczać dla nas
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie – wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz