Fundacja Republikańska prezentuje dziś swój najnowszy projekt, nad którym prace trwały od kwartału – Mapę Wydatków Państwa!Dyskusja o reformie finansów publicznych trwa w Polsce nieprzerwanie. Można by sądzić, że t
Urodziły się dzięki in vitro. Wiedzą o tym i są z tego dumne. Nie mogą zrozumieć, dlaczego dla Kościoła są gorsze. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – o dzieciach „z próbówki”, ich rodzicach i walce o godność.P
126 tysięcy wyniosła liczba mandatów wystawionych przez Inspekcję Transportu Drogowego w 2012 roku opartych na zdjęciach zrobionych przez urządzenia kontroli ruchu drogowego – głównie fotoradary. Z tego tytułu w ubiegłym r
Warszawa, 23 grudnia 2020Informacja prasowaEkoświęta, czyli Święta „bez wyrzutów” (i wyrzucania)Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne re
W ramach kampanii na stronie www.axadirect.pl/bezpieczninadrodze udostępniona została aplikacja e-learning, która umożliwia każdemu kierowcy sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa na drodze oraz wpływu komunikacji sa
Dobieg?a ko?ca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie daj? rad?”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjn? fundacj?, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzi??o udzia? 20 tys. uczniów
Energa informuje, że nie rozsyła do klientów e-maili o nadpłacie za energię elektryczną. Nadawca informacji podszywając się pod pracownika spółki prawdopodobnie próbuje wyłudzić dane osobowe lub rozesłać wirusy komputero
Tegoroczna kartka świąteczna Kredyt Banku spełnia marzenia chorych dzieci. Bank, wspólnie z Fundacją Dziecięca Fantazja, zorganizował konkurs plastyczny dla dzieci „Zaczaruj Boże Narodzenie”. Zwycięska praca
Agnieszka Romaszewska-Guzy, która niestrudzenie prowadzi kampanię na rzecz wolności i demokracji na Białorusi została nagrodzona prestiżowym tytułem Europejczyk Roku 2013 przyznawanym przez Reader’s Digest. Oficjalne wręczeni
Godny zaufania, pomocny i szczery – taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompli