Warszawa, 28.03.2019 r.Czas na zmiany. 4 rzeczy, które warto zrobić tej wiosnyWiosna to okres wielkich przemian – nie tylko w naturze. Coraz dłuższe i cieplejsze dni budzą w nas chęć do życia, ale również pragnienie zmian
Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a
Współczesny świat biegnie w zawrotnym tempie. Praca, rodzina, przyjaciele, zadbany dom – chcemy, aby każdy aspekt naszego życia został zrealizowany zgodnie z naszymi planami. Dbanie o relacje z członkami rodziny, pielęgnowani
Już w piątek, 18 stycznia, odbędzie się w Warszawie Gala Finałowa SZLACHETNEJ PACZKI, podczas której podsumowana zostanie ostatnia edycja projektu, uhonorowani wolontariusze, darczyńcy, dobroczyńcy, partnerzy i wszyscy, którzy
W styczniu e-Commerce Polska rozpoczęło współpracę z Polskim Centrum Programu Safer Internet, w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerstwo dotyczy współpracy przy ak
Nawet w co drugim mieszkaniu ogrzewanym piecem węglowym, w którym doszło do zaczadzenia, domownicy spalali śmieci. Powstająca w ten sposób mokra sadza osiada na kominie, powodując, niebezpieczne dla użytkownik&oacut
Informacja prasowaWarszawa, 4 lipca 2019 r.Złe nawyki, przez które tracisz cenny czasWciąż brakuje Ci godzin w dobie, choć kładziesz się spać z poczuciem, że nie zrobiłeś dziś wiele? Mimo Twoich najszczerszych chęci, wi
Ponad 70 lat temu w laboratoriach firmy 3M powstała pierwsza folia odblaskowa. Od tego czasu naukowcy kontynuują prace nad polepszeniem właściwości materiałów odblaskowych, które wykorzystywane są do oznakowania dróg i w duż
Ośmiu na dziesięciu Europejczyków niepokoi stan środowiska naturalnego. Najbardziej zaniepokojeni są Rosjanie, Słoweńcy, Chorwaci, Rumuni, Portugalczycy oraz Polacy. Przeciwne stanowisko prezentują Holendrzy, wśró
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą częstą