Tuż przed sejmowym głosowaniem w sprawie referendum nad zniesieniem obowiązku szkolnego sześciolatków, Instytut Badania Opinii Homo Homini specjalnie dla „Do Rzeczy” zapytał Polaków o ich opinie w tej kwestii. Wyniki sondaż
Kluczem do rozwoju każdego kraju, w tym Polski, jest rodzina. Spadek demograficzny jest ogromnym zagrożeniem, które odbije się na nas w przyszłości.Polska już teraz doświadcza negatywnych skutków mniejszej liczny
Ileż to osobników płci męskiej dokoła, których największą z wad jest nieśmiałość! I to właśnie ta w stosunku do kobiet. I teraz tak: pochwalać, ganić, zmieniać czy akceptować to? Ile pań na świecie, tyle opcji. Każ
We współczesnym świecie zachodniego kręgu kulturowego obserwowany jest zaawansowany proces sekularyzacji życia społecznego, politycznego i kulturowego. Proces ten powoduje zmniejszenie roli jaką w życiu społeczeństw Zachodu o
Niemal co piąty niepełnoletni w Polsce ma legalne konto na Allegro, zwiększa się również odsetek młodych posiadających własny rachunek w banku. Tymczasem według prawa osoby między 13 a 18 rokiem życia mają ograniczon
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
23.10.2020, WarszawaDzień kundelka 25.X – Nasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?INFORMACJA PRASOWANasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?Pieskie życie pełne jest wyrzeczeń i
W najbliższy wtorek, 10 lipca w Ustce startuje piąta edycja Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa, organizowana przez PKO Bank Polski. Partnerem akcji jest Narodowe Centrum Krwi. W tym roku BAHK wspiera Kayah.W ubiegłym roku, w ra
Celem kampanii jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia.Święta Bożego Na
Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si