Polacy zdecydowanie bardziej niż inne narody Europy są przywiązani do nazwy „Unia Europejska” i nie chcieliby zaakceptować hipotetycznej zmiany nazwy organizacji na „Stany Zjednoczone Europy”. Taką postawę
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz
Podsumowanie 4. edycji „Kumulacji Dobrej Woli”…
Marihuana należy do najbardziej rozpowszechnionych, a tym samym najczęściej używanych narkotyków w Polsce i na świecie. Zapraszamy na debatę pod hasłem „projekt marihuana”. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 4 grudnia o go
W przeddzień Święta Niepodległości, 10 listopada 2012 roku, odbył się w Warszawie VII Kongres Republikański, który tym razem zebrał się pod hasłem „Czas na Nową Konstytucję”. Zgodnie z tradycją ostatnich lat każdy k
Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. „Pozory mylą, dowód nie” to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracownik�
Rektorzy publicznych i niepublicznych uczelni, którzy spotkali się w Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ uważają, że ministerstwo powinno zmienić sposób przydzielania dotacji. Tylko to ich zdaniem gwarantuje popr
„Kosmita”, książka powstała z inicjatywy ING Banku Śląskiego, została laureatem plebiscytu na 10 najważniejszych książek dekady z okazji 10-lecia kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”.Plebiscyt na 10
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k
Maciej Iłowiecki – wieloletni członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Rady Etyki Mediów, polski dziennikarz i publicysta wraz z Wydawnictwem Fronda wydał książkę o etyce dziennikarskiej.Dziennikarze to strażnicy pr