Dosyć znany scenariusz: jest sobie dziewczyna, zakompleksiona, pulchniutka, lubiąca dobrze zjeść, rozmarzona w wielkiej miłości, oczekująca na księcia na białym koniu, a zarazem nieśmiała w kontaktach międzyludzkich, a po d
Celem kampanii jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia.Święta Bożego Na
Nie szukaj wymówek. Dbanie o siebie jest prostsze, niż myśliszAutor: Adam Adamski – sportowiec i założyciel cateringu Fit MalinaZnalezienie wymówek zwłaszcza w dobie pandemii jest banalnie proste. Przecież powinniśmy unika
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Od stycznia 2013 r. do zespołu Centrum Analiz Fundacji Republikańskiej dołącza b. szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska. Będzie pełnić funkcję szefa Zespołu ds. Administracji i Cyfryzacji.Mamy przyjemno
Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji „Super-Sizing”? A także jak smakuje zbilansowana diet
Zbigniew „Gutek” Gutkowski, ambasador programu ENERGA Sailing wraz z całym swoim zespołem wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W ramach tegorocznego finału można wylicytować wyjątkowy rejs z Francji do Polski na j
Długie i szare zimowe dni powoli odchodzą w niepamięć. Najwyższy czas dodać sobie energii, by w pełni cieszyć się nadchodzącą wiosną. Od czego więc zacząć? Najlepiej od pełnowartościowego śniadania! Niestety, wciąż
„Kosmita”, książka powstała z inicjatywy ING Banku Śląskiego, została laureatem plebiscytu na 10 najważniejszych książek dekady z okazji 10-lecia kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”.Plebiscyt na 10
„Przeciwdziałanie zagrożeniom terrorystycznym podczas imprez masowych w aspekcie EURO 2012” – taki tytuł nosi najnowsza książka gen. dra inż. Tomasza Bąka z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszow