W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS” zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowe
4. sierpnia zakończył się XVIII Przystanek Woodstock. Firma Carlsberg Polska już po raz drugi zorganizowała podczas festiwalu ekologiczną akcję edukacyjną pod nazwą „Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom koszaR
Pracownicy Oddziału Totalizatora Sportowego z Łodzi przeprowadzili akcję skierowaną do dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 71 w Łodzi pt. „Czytasz i… świat się zmienia”. Wolontariusze poprzez zabawę starali się pomóc dziec
Wolontariusze ING wraz z Nadleśnictwem Katowice przeprowadzili na początku października br. akcję budowy lizawek dla zwierząt leśnych. Wykonano 15 lizawek, dzięki którym zwierzyna w okresie zimowym będzie mogła uzupełniać b
• Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu• Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu dro
Bank Pocztowy wspiera Fundację „Pocztowy Dar”. 15 czerwca rozpoczęło się przyjmowanie wniosków.W tym roku Fundacja „Pocztowy Dar” ufunduje 75 stypendiów dla uczniów szkół podsta
PZU został partnerem strategicznym Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci. Jedna z największych instytucji finansowych w Polsce postawiła na nową inwestycję – wsparcie najzdolniejszej polskiej młodzieży. Ogłoszenie inauguracj
We wtorek 9 lipca br. w Centrali PZU w Warszawie odbyło się oficjalne otwarcie siłowni przeznaczonej dla pracowników. Nowoczesny pokój treningowy powstał w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja jest wyrazem troski firmy o zdr
PZU wkrótce rozpocznie poszukiwanie podmiotu, z którym będzie współpracował przy projekcie prewencyjnym, dotyczącym przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym.Celem programu będzie poprawa bezpiec
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym