Wolontariusze ING wraz z Nadleśnictwem Katowice przeprowadzili na początku października br. akcję budowy lizawek dla zwierząt leśnych. Wykonano 15 lizawek, dzięki którym zwierzyna w okresie zimowym będzie mogła uzupełniać b
Ponad 2 lata temu pracownicy Auchan w Krasnem koło Rzeszowa zgłosili się do Fundacji DKMS Polska z pytaniem o możliwość zorganizowania rejestracji potencjalnych dawców szpiku. Wówczas podczas pierwszego Dnia Dawcy Szpiku w Auch
Już po raz piąty mali pacjenci będą mogli choć na chwilę zapomnieć o trwającym leczeniu biorąc udział w Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym dla szkół i świetlic przyszpitalnych, organizowanym przez Spółkę Magellan. W t
Zaledwie co trzeci polski lekarz podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) to lekarz rodzinny. Tysiące przypadków zachorowań, które powinny być leczone przez lekarzy pierwszego kontaktu, trafia do specjalistów, co powoduje gigantyczne
W roku szkolnym 2011/2012 odbyło się czternaście spotkań cyklu „Klikaj z Głową”. Wspólna inicjatywa Fundacji Kidprotect.pl i NK gościła w ośmiu województwach. Podczas wykładów przeszkolono 16
Chcesz zrobić coś dobrego dla środowiska i jednocześnie pomóc potrzebującym? Teraz na skupujemy.allegro.pl można w łatwy sposób pozbyć się niepotrzebnych telefonów, a otrzymane za to pieniądze przekazać na rzecz wybranej
TAURON Dystrybucja zawarł 7 września trzecie porozumienie z Lasami Państwowymi, regulujące zasady ustanawiania służebności przesyłu. Tym razem dokument podpisali przedstawiciele Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakow
W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS” zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowe
79% kobiet posiada konto w banku, 58% – produkty oszczędnościowe. Do tego ponad 32% pań posiada karty kredytowe i tyle samo spłaca zaciągnięty kredyt gotówkowy. Dla porównania wśród mężczyzn procentowe wyniki są… p
Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a