Ponad 100 wolontariuszy z Kredyt Banku odwiedza 27 oddziałów traumatologii i ortopedii dziecięcej. Rozpoczęła się druga edycja programu „Czytelnia Uśmiechu” organizowanego przez Fundację Kredyt Banku.Od 29 maja do 12 czerw
Od 16 kwietnia br. Narodowy Fundusz Zdrowia ponownie finansuje leczenie guzów mózgu bezoperacyjną metodą radiochirurgii stereotaktycznej stosowaną w Centrum Gamma Knife Allenort w Warszawie. Dzięki temu wielu pacjent&
Miejsce i rola biznesu w społeczeństwie, uwrażliwienie na kwestie żywienia, wody oraz rozwoju obszarów wiejskich – to zasadnicze zagadnienia poruszone przez przedstawicieli Nestlé w dyskusjach podczas tegorocznego Globalnego Fo
Każdy z nas ma kilka ulubionych rzeczy, niezwykle cennych, z którymi nie chciałby się rozstać. Trudno nam na przykład wyobrazić sobie funkcjonowanie we współczesnym świecie bez telefonu czy komputera. Bez czego jeszcze nie wy
Inteligo, marka bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego, po raz kolejny zostało nagrodzone za współpracę z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi. Złotą statuetkę „Serce za serc
Rozpoczął się kolejny etap kampanii „Kocham Polskę” organizowanej przez firmę Samsung. Każdy kto wczoraj pojawił się na niezwykłym meczu Gwiazd Polski i Ukrainy rozgrywanym na Stadionie Narodowym mógł przy�
Fundacja Rosa kończy realizację projektu „Podróżuję, poznaję, pomagam” – ostatnia grupa dzieci niepełnosprawnych wraz z wolontariuszami wyruszyła właśnie na wycieczkę w Góry Sowie. Z tej formy edukacji turystycznej i
PZU został partnerem strategicznym Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci. Jedna z największych instytucji finansowych w Polsce postawiła na nową inwestycję – wsparcie najzdolniejszej polskiej młodzieży. Ogłoszenie inauguracj
Na aukcjach w serwisie Allegro można wylicytować niepowtarzalne przedmioty należące do polskich mistrzów sportowych i wspomóc działalność Zachodniopomorskiego Hospicjum dla Dzieci i Dorosłych. Do wylicytowania są m.in. takie
Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. „Pozory mylą, dowód nie” to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracownik�