Firma Rossmann wspiera, koordynowaną w Polsce przez Fundację SNAPSIS, globalną akcję „Zaświeć się na niebiesko”. Przedsięwzięcie ma zwiększać świadomość społeczną na temat osób z autyzmem.Autyz
Statystyki Ergo Hestii wskazują, że w Polsce ginie mniej aut. Zmieniają się jednocześnie sposoby i wiek kradzionych samochodów. Do najczęściej kradzionych należą wciąż niemieckie marki.W sumie w I półroczu br. 2 towarzys
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 czerwca 2020 r.Relacja córki z ojcem – jak wpływa na dorosłe życie kobiety?Córeczka tatusia – choć niektórym to określenie kojarzy się negatywnie, to w rzeczywistości każda z dziewczyn c
Dlaczego tak trudno opiekunom prosić o pomoc?Wyniki ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród osób opiekujących się swoimi przewlekle chorymi najbliższymi, realizowanego dla Fundacji NutriciaSzczera rozmowa to uniwersaln
Ponad 200 osób poddało się bezpłatnym badaniom serca prowadzonym przez EMTEL w ramach obchodów Światowego Dnia Serca na krakowskim rynku. Czołowy producent kardiomonitorów i defibrylatorów w Polsce, był partnerem imprezy orga
Co roku uczniowie i szkoły zgłaszają ubezpieczycielom coraz więcej szkód. Najczęściej – po urazach na boiskach, w salach gimnastycznych oraz na korytarzu szkolnym. Świadomość ubezpieczeniowa rodziców i dzieci powoli rośni
126 tysięcy wyniosła liczba mandatów wystawionych przez Inspekcję Transportu Drogowego w 2012 roku opartych na zdjęciach zrobionych przez urządzenia kontroli ruchu drogowego – głównie fotoradary. Z tego tytułu w ubiegłym r
Wielkanoc – upragnione wolne dni. Szał zakupów, siedzenie przed telewizorem i mnóstwo słodyczy. Cudowne te święta… Tak chcieliby widzieć je reklamodawcy, na każdym kroku chcący sprzedać nam swoje produ
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potr
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony