W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS” zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowe
Zakończyła się druga edycja programu „Czytelnia Uśmiechu”, organizowanego przez Fundację Kredyt Banku. Biblioteczki z wartościową literaturą dziecięcą działają już na 45 oddziałach dziecięcych.„Czytelnia Uśmiechu
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz
Hasłem przewodnim obchodzonego 22 marca 2013 roku Światowego Dnia Wody jest „Wodna kooperacja” (Water Cooperation). Aby właściwie zarządzać dostępnymi zasobami wody na świecie, potrzebna jest współpraca między organi
Już w piątek, 18 stycznia, odbędzie się w Warszawie Gala Finałowa SZLACHETNEJ PACZKI, podczas której podsumowana zostanie ostatnia edycja projektu, uhonorowani wolontariusze, darczyńcy, dobroczyńcy, partnerzy i wszyscy, którzy
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
26 stycznia 2021 r.Informacja prasowa5 praktycznych porad, dzięki którym wytrwaszw swoich noworocznych postanowieniachPoczątek roku to przełomowy moment dla wielu osób. Ludzie czując, że zaczyna się nowy okres, chętniej wp
W tym roku po raz pierwszy można przekazywać 1% podatku na rzecz fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie. Dzięki wsparciu finansowemu realizowane będą działania statutowe fundacji, czyli m.in. społeczne akcje edukacyjne i świado
Kiedyś wydanie płyty było wydarzeniem kulturalnym, społecznym i biznesowym. Obecnie jest jedynie punktem startu, pretekstem do tego, co wokół muzyki dzieje się później. Jeśli muzyczny show-biznes chce nadal zarabi
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.