Pierwszego dnia wiosny w Warszawie odbył się happening promujący akcję „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”. W ramach wydarzenia na Placu Defilad stanęła „SOS Wioska Dziecięca” składająca się z kolorowych domkó
W latach 2007-2011 rezerwy ropy naftowej i gazu ziemnego będące własnością 75 wiodących przedsiębiorstw z sektora paliwowego[1] wzrosły odpowiednio o 14% i 27%. Stało się tak pomimo napięć politycznych w Afryce i na Bli
Już niebawem III edycja kolacji charytatywnej Stowarzyszenia Przyjaciele Świata. Tym razem jej autorem będzie Robert Makłowicz, który zaproponuje menu rodem z Ziemi Obiecanej. Dzięki apetytom tych, którzy postanowią wziąć udz
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz
11 maja 2012 Nestlé Polska S.A. po raz kolejny weźmie udział w akcji „Dzień Bez Śmiecenia”, zainicjowanej przez organizację odzysku Rekopol. Hasło tegorocznej edycji brzmi: „Trafiłem do Recyklingu!&rdquo
W tym roku poznamy i docenimy wartość słowa „współ”, przekonamy się, że ojcowie to doskonałe „nowe matki”, a wszystko to wydarzy się na tle nieustającej batalii pomiędzy dążeniem do bycia doskonałym a poszukiwanie
Grupa ENERGA przekazała na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 54 930 zł. W ramach tegorocznego 21. finału można było wylicytować rejs z Francji do Polski na jachtach ENERGA ze Zbigniewem Gutkowskim. ENERGA wystawiła
Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granicą „ Poland – Your health
Polscy organizatorzy podwyższają gwarancje ubezpieczeniowe na sezon 2013. Podobnie jak w zeszłym roku najwyższą gwarancję posiada biuro Itaka. Ubezpieczenie Itaki wzrosło o prawie 25 mln i wynosi obecnie 150 mln zł. Do 100 mln
39 mln ludzi na świecie, w tym 2 mln Polaków, na co dzień zmaga się z dysfunkcjami wzroku. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, Humann S.A. stworzył pionierskie rozwiązanie na skalę międzynarodową, dokonujące przełomu w walce