Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu ost
Warszawa, 20 grudnia 2019Informacja prasowaPostanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzecz
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2013 w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. To potwierdzenie, że bank skutecznie łączy odpowiedzialność społeczną z działalnośc
Kilku dni intensywnej pracy potrzebowali wolontariusze z oddziału Kredyt Banku w Lesznie, by wyremontować zniszczone pomieszczenia pracowni Warsztatów Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia Pro-Activ w Rydzynie.Grupa bankowych wolontar
Muzeum, teatr, sala koncertowa – to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zost
Masz ochotę pojechać sama na wakacje, albo po prostu nie masz z kim? Zastanawiasz się, czy singiel na wakacjach może się dobrze bawić? Nie możesz się zdecydować czy wyruszenie na wakacyjna przygodę samemu to dobry pomysł?
Wyrażanie swojej opinii w Internecie coraz częściej przeradza się w krytykowanie zamieszczanych treści. Powoli staje się to cechą tego medium. Brak rzetelności i wulgarność nie są spowodowane jedynie anonimowością, ale tak
Maciej Iłowiecki – wieloletni członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Rady Etyki Mediów, polski dziennikarz i publicysta wraz z Wydawnictwem Fronda wydał książkę o etyce dziennikarskiej.Dziennikarze to strażnicy pr
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. „Pozory mylą, dowód nie” to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracownik�