Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si
39 mln ludzi na świecie, w tym 2 mln Polaków, na co dzień zmaga się z dysfunkcjami wzroku. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, Humann S.A. stworzył pionierskie rozwiązanie na skalę międzynarodową, dokonujące przełomu w walce
„Kiedy Świąt przyjdzie moment” to piosenka Natalii Kukulskiej podarowana dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach kampanii „Święta cieszą tylko w rodzinie”. Ambasadorka Stowarzyszenia zaangażowała się
Twórcy tematycznego parku rozrywki Adventure World Warsaw prezentują pierwsze z zaplanowanych działań z zakresu CSR. Spółka Las Palm zbuduje na terenie AWW specjalny budynek gościnny dla dzieci z domów dziecka
Prawie połowa Polaków wolałaby pracować „na swoim”. Na tle 27 państw członkowskich Unii Europejskiej Polska uplasowała się na 8. miejscu. Chęć prowadzenia własnej działalności najsilniej deklarują osoby w wieku 30 �
Headlines Porter Novelli prezentuje najnowsze badanie opinii pt. „Polacy o zdrowym stylu życia.” – część pierwsza – jak Polacy definiują zdrowy styl życia i czy sami go stosują ? Badanie pok
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
Muzeum, teatr, sala koncertowa – to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zost
Kilka nawiązanych partnerstw, premiery nowych produktów i wysoka aktywność Użytkowników. Największy polski portal społecznościowy nk.pl podsumowuje pierwsze miesiące roku.Początek roku w NKPierwszy kwartał 201
Święta Bożego Narodzenia za niecały miesiąc. Rozpoczyna się gorący i szalony okres, czyli zakupy prezentów świątecznych. W ubiegłym roku, jak podała firma Deloitte, co trzeci z nas planował świąteczne zakupy w siec