W najbliższy wtorek, 10 lipca w Ustce startuje piąta edycja Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa, organizowana przez PKO Bank Polski. Partnerem akcji jest Narodowe Centrum Krwi. W tym roku BAHK wspiera Kayah.W ubiegłym roku, w ra
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.
W międzynarodowym badaniu GEM (Global Entrepreneurship Monitor), eksperci wysoko ocenili uwarunkowania przedsiębiorczości dla kobiet w Polsce – 18 miejsce na 55 państw biorących udział w badaniu. Polki częściej studiują,
Jak informują media działacz Ruchu Palikota nie poniesie żadnej odpowiedzialności za wrzucenie zdjęć na FB z uwagi na „brak naruszenia prawa”. Rodzi to oczywiście pytanie o kwestie dotyczące w ogóle publikowania
Fundacja Kidprotect.pl wspólnie z T-Mobile rozpoczynają projekt Kidmobile dotyczący bezpieczeństwa w świecie telefonii komórkowej. W ramach projektu powstał film fabularny „Kidmobile”, w który
PZU wkrótce rozpocznie poszukiwanie podmiotu, z którym będzie współpracował przy projekcie prewencyjnym, dotyczącym przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym.Celem programu będzie poprawa bezpiec
Zakończyła się trwająca pół roku podróż, w której Joachim Czerniak z podpoznańskiej Mosiny udowadniał sobie i innym, że ostatecznie wygrał z chorobą. Wyprawa i kolejne tysiące kilometrów przejechanych na rowerze były t
Rzeczpospolita opublikowała 09.03.2012 artykuł (http://www.rp.pl/artykul/10,835565-Kierowcy-skazani-na-stanie.html) na temat kosztów ponoszonych przez kierowców stojących w korkach , a także czasu jaki w nich tracą.
Podczas 3-dniowej (7-9 grudnia 2012 r.) akcji zbierania żywności, zorganizowanej przez Federację Banków Żywności, wzięło udział m.in. 138 sklepów Lidl. Wspólnie z klientami sieci udało się zebrać prawie 35 ton żywności,