Firma Rossmann wspiera, koordynowaną w Polsce przez Fundację SNAPSIS, globalną akcję „Zaświeć się na niebiesko”. Przedsięwzięcie ma zwiększać świadomość społeczną na temat osób z autyzmem.Autyz
PZU został partnerem strategicznym Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci. Jedna z największych instytucji finansowych w Polsce postawiła na nową inwestycję – wsparcie najzdolniejszej polskiej młodzieży. Ogłoszenie inauguracj
LIVE MY LIFESTYLE – To dla Was się zmieniamy!Niepełnosprawność już dawno przestała być kojarzona z osobami, które życie spędzają w domu, mają ograniczony dostęp do świata zewnętrznego czy są wyłączone z aktywnego �
Europejscy konsumenci wymieniają swoje telefony zwykle co 2 lata. Tymczasem średnia długość życia telefonu komórkowego to około 8 lat. Polacy natomiast posiadają dziś ponad 100 mln aparatów telefonicznych. Co zrobić z używ
Wracasz z urlopu w piątek lub sobotę? Bardziej obawiasz się jeździć w deszczu niż w słoneczny dzień? Zdarza Ci się prowadzić w klapkach? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na jedno z tych pytań, możesz być w grupie kierow
Podczas łódzkiego Fashion Week (24–28 października), oprócz wzbogacenia swojej szafy w nowości od projektantów, można wesprzeć potrzebujące dzieci. Wystarczy kupić kubeczki ze specjalnej kolekcji Stowarzyszenia Przyjaciele
Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”. Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany
Wczoraj obchodziliśmy Dzień Ochrony Praw Podatnika poświęcony prawom i przywilejom podatników. W tym roku eksperci skupili się na identyfikacji i obnażeniu największych absurdów i bubli podatkowych. 16 maja w Wars
Dobiega końca III edycja programu wolontariatu pracowniczego LOTTO „Kumulacja Dobrej Woli”. W grudniu 2012 i styczniu 2013 w akcje społeczne na rzecz lokalnych środowisk zaangażowało się w sumie 106 pracowników spółki i k
Muzeum, teatr, sala koncertowa – to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zost