Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro
Znamy już zwycięzców piątej edycji konkursu grantowego organizowanego w ramach programu „Po stronie natury”. W tym roku jury wybrało 11 zwycięskich projektów spośród ponad 400 nadesłanych wniosków. Instytucje i placówki
W tym roku po raz kolejny możemy przekazać 1% swojego podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego. Rozliczenie roczne to ważny moment kiedy możemy wesprzeć najbardziej potrzebujących, wystarczy tylko zdecydować gdzie ma tr
Szukasz przepisu na wielkanocne jajo w nowym wydaniu lub pomysłów, jak w tym roku popisowo ozdobić pisanki, a w międzyczasie zastanawiasz się co było pierwsze, jajko czy kura? Zajrzyj na www.winiary.pl i otwórz Księgę Świą
Biuro Maklerskie Banku BGŻ jest jednym z organizatorów spotkań w ramach drugiej odsłony kampanii edukacyjnej „Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie”. Ogólnopolski program edukacyjny Ministerstwa Skarbu Państwa jest
Fundacja Rak’n’Roll wspólnie z marką Scotch-Brite™ rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi – „Wyrolluj raka”. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite™
Współczesny świat biegnie w zawrotnym tempie. Praca, rodzina, przyjaciele, zadbany dom – chcemy, aby każdy aspekt naszego życia został zrealizowany zgodnie z naszymi planami. Dbanie o relacje z członkami rodziny, pielęgnowani
Pracownicy ING Banku Śląskiego w zorganizowanych jesienią br. akcjach krwiodawstwa oddali blisko 50 litrów krwi. Podczas jesiennych spotkań w Katowicach, Rudzie Śląskiej, Szczecinie oraz Warszawie krew oddało ponad 100 bankowc�
Już 13 stycznia 2013 r. Bank Pekao stanie u boku Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, by po raz 15. z rzędu zagrać wspólnie. Podczas kolejnego Finału Orkiestry zbieramy pieniądze dla ratowania życia dzieci oraz godnej opieki
Tysiące plakatów, setki tysięcy ulotek, spoty video w internecie i materiały promocyjne w lokalnych stacjach radiowych, a wszystko po to, by cała Polska wiedziała, że już 3 czerwca ulicami 42 miast przejdą Marsze dla Ży