Wolontariusze ING wraz z Nadleśnictwem Katowice przeprowadzili na początku października br. akcję budowy lizawek dla zwierząt leśnych. Wykonano 15 lizawek, dzięki którym zwierzyna w okresie zimowym będzie mogła uzupełniać b
Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji „Super-Sizing”? A także jak smakuje zbilansowana diet
Podczas Wielkiego Meczu Orange warszawski Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” otrzymał czek na 20 000 złotych i czekoladowy puchar Euro 2012™. Drużyna Orange i Przyjaciele 5:2 wygrała z Reprezentacją Dzie
Marka WINIARY zainicjowała akcję, dzięki której wszyscy możemy sprawić, że dla dzieci z Domu Dziecka w Kaliszu tegoroczne święta będą radosne. Wystarczy ulepić na Facebooku wirtualne uszko, by powiększyć fundusz na ten sz
Warszawa, 12 grudnia 2018 r.Informacja prasowa5 kroków do powiedzenia „przepraszam”Podobno, jak mówią słowa piosenki: „Miłość ci wszystko wybaczy”. Niestety, jak się okazuje, w życiu codziennym często mamy problem
Fundacja Kredyt Banku przyznała 40 000 zł dofinansowania na realizację 11 inicjatyw wolontariackich zgłoszonych i realizowanych przez pracowników Banku. Dotacje przekazane zostaną w ramach letniej edycji Ko
W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi rusza wspólna akcja Fundacji Rak’n’roll i marki Scotch-Brite™ – projekt „Wyrolluj Raka!” promuje regularne badanie piersi.Pod natłokiem codzienny
Podczas 3. Kongresu Dealerów wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. Nagrodę specjalną – tytuł Dealera Dobrych Uczynków otrzymała firma Mirosław Wróbel za projekt „Kolory Nadziei”, realizowany
Ośmiu na dziesięciu Europejczyków niepokoi stan środowiska naturalnego. Najbardziej zaniepokojeni są Rosjanie, Słoweńcy, Chorwaci, Rumuni, Portugalczycy oraz Polacy. Przeciwne stanowisko prezentują Holendrzy, wśró
Miejsce i rola biznesu w społeczeństwie, uwrażliwienie na kwestie żywienia, wody oraz rozwoju obszarów wiejskich – to zasadnicze zagadnienia poruszone przez przedstawicieli Nestlé w dyskusjach podczas tegorocznego Globalnego Fo