Informacja prasowaPuck, 13 stycznia 2021 r.Każdy z nas może znaleźć się w sytuacji, w której stanie przed decyzją o opiece nad chorym bliskim. To mogą być rodzice, którzy jej potrzebują ze względu na podeszły wiek, to cz
Fundacja Kidprotect.pl wspólnie z T-Mobile rozpoczynają projekt Kidmobile dotyczący bezpieczeństwa w świecie telefonii komórkowej. W ramach projektu powstał film fabularny „Kidmobile”, w który
Mroźna i nieprzyjazna zima sparaliżowała europejski ruch lotniskowy. Samoloty mają spore opóźnienia, niektóre loty zostały odwołane. Jakie prawa przysługują osobą podróżującym samolotem podczas niesprzyjających warunkó
Kilku dni intensywnej pracy potrzebowali wolontariusze z oddziału Kredyt Banku w Lesznie, by wyremontować zniszczone pomieszczenia pracowni Warsztatów Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia Pro-Activ w Rydzynie.Grupa bankowych wolontar
W połowie września rusza niezwykła wyprawa rowerowa, którą udało się zorganizować dzięki Fundacji Allegro All For Planet. Joachim Czerniak, któremu zdaniem lekarzy groził wózek inwalidzki do końca życia, wsiada na rower i
Z okazji Międzynarodowego Dnia Rodzin, który przypada 15 maja, w tym roku Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przygotowało na stronie internetowej Dział Ekspercki SOS, aby aktywnie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu trudnych probl
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Wakacje to wyj?tkowo ci??ki okres dla domowych pupili. Wielu w?a?cicieli psów i kotów pozbywa si? ich wyje?d?aj?c na urlop. Porzucanie zwierz?t w okresie letnim powtarza si? co roku, a ich liczba wzrasta w porównan
Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, zorganizował w okresie wakacyjnym, bezpłatne zajęcia edukacyjno – rozrywkowe dla dzieci, realizowane pod hasłem „Akademia Bystrzaków”.&hel
Fundacja Rak’n’Roll wspólnie z marką Scotch-Brite™ rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi – „Wyrolluj raka”. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite™