Bez niej nie ma nic – nie mogą funkcjonować przyjaźnie, związki partnerskie ani podstawowe relacje międzyludzkie, bo nie mają jakoby racji bytu. Szczerość to coś więcej niż mówienie o niej. To nie tylko przykre uwagi.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy po raz dwudziesty uroczyście zagrała 8 stycznia, ale zbiórka pieniędzy rozpoczęła się wcześniej. Już na początku grudnia zeszłego roku wystartowała specjalna charytatywna platform
Z początkiem marca ruszyła kolejna edycja sprzedaży charytatywnych kartek świątecznych Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych.…
28 czerwca Sejm RP uchwalił ustawę o spłacie niezaspokojonych należności przedsiębiorców za niektóre prace, wynikające z realizacji udzielonych zamówień publicznych.To reakcja rządu Donalda Tuska na
Rozliczenie roczne nie musi być nieprzyjemnym obowiązkiem. Tylko teraz składając PIT, podatnicy mają szansę na prawdziwe złoto. Portal Podatnik.info i Mennica Wrocławska z myślą o Fundacji Rosa organizują konkurs, w kt
Prawie 70 proc. Polaków ufa małżeństwu – wynika z tegorocznego badania European Trusted Brands. Rodzinę darzymy zdecydowanie większym zaufaniem niż banki (44 proc.), media (37 proc.), służby cywilne (22 proc.) czy
Nierozerwalna więź z dzieckiem – jak ją zbudować?Bycie rodzicem to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Wychowanie malucha na dobrego i mądrego człowieka, który będzie potrafił prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie, jes
Reforma systemu emerytalnego przeprowadzona w 1999 roku zakładała, że pieniądze, które będziemy odprowadzać w trakcie naszej pracy do ZUS-u (I filar) i do OFE (II filar), wystarczą na życie na podobnym poziomie, także po prze
Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Wszyscy szukamy najlepszego prezentu dla swoich bliskich. Teraz możemy kupić im niepowtarzalny podarek, taki który uszczęśliwi dzieci z najuboższych regionów świata.
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję