Podczas łódzkiego Fashion Week (24–28 października), oprócz wzbogacenia swojej szafy w nowości od projektantów, można wesprzeć potrzebujące dzieci. Wystarczy kupić kubeczki ze specjalnej kolekcji Stowarzyszenia Przyjaciele
Czy zdajemy sobie sprawę z własnej wartości? Czy jesteśmy z siebie zadowoleni? Jeśli tak, to doskonale. Nie trzeba się już wielce trudzić, aby siebie zaakceptować czy polubić. Tak być powinno – jest to całkowicie „zdrow
Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji „Super-Sizing”? A także jak smakuje zbilansowana diet
Już tylko 4 dni zostały do zakończenia akcji Samsung Hope Relay, dzięki której Polacy w ostatnich tygodniach zebrali ponad 300 tysięcy kilometrów, które Samsung zamieni w pieniądze na wakacje dla dzieci z SOS
Ryszard Grobelny – Prezydent Poznania, Kazimierz Krupa – redaktor naczelny magazynu Forbes, Ireneusz Pałac – Zastępca Prezydenta Świdnicy, Grzegorz Roman – Doradca Prezydenta Wrocławia, Dariusz Ostrowski &nd
Pod tym hasłem 21 września w Banku BGŻ obchodzony był Dzień bez samochodu. Bank zachęcał pracowników aby nie zamykali się w samochodzie, ale włączyli się do akcji „Ekojazda na rower” i przyjechali do pracy na rowerz
2011 rok był ciężki dla polskich kierowców. Ze względu na rosnące ceny paliw wiele osób zaczęło się zastanawiać ile kosztuje jeżdżenie samochodem. Z ankiety ING wynika, że korzystanie z auta w okresie ostatnich 12 miesię
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
W czerwcu zakończył się ogólnopolski program edukacyjny Fundacji BGŻ – „Jeżdżę z głową”. Ponad 160 nauczycieli szkół gimnazjalnych ze 100 miast, z sukcesem zakończyło naukę 4500 uczniów w zakresie podstawowych za
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.