W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 agencja Euro RSCG 4D otrzymała brązową statuetkę w kategorii Active Advertising. Nagrodę przyznano za kampanię „Boskie matki” zrealizowaną dla Fundacji Rak’n’Roll.
Głównym elementem nagrodzonej kampanii „Boskie matki” było wydanie albumu przedstawiającego sylwetki kobiet, których historie pokazują, że istnieje szansa na urodzenie dziecka nawet, jeśli matka jest objęta leczeniem onkologicznym.
Konwencja albumu nawiązuje do ikonografii religijnej. Bohaterki zdjęć zostały przedstawione w zwyczajnych, codziennych sytuacjach.
Album „Boskie matki” to jedna z kreatywnych kampanii zrealizowanych przez Euro RSCG 4D dla Fundacji Rak’n’Roll. Agencja przygotowywała również projekty takie jak: „Kalendarz Gwiazd”, akcję „Daj Włos”, czy kampanię 1% pod hasłem „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”.
Kreację albumu przygotowali: Jacek Maciejewski – Creative Director, Michał Warecki – Senior Art Director, Magdalena Szymczak – Senior Copywriter oraz Małgorzata Wróblewska – Group Account Director. Autorem 12 zdjęć do albumu jest Andrzej Świetlik – znany polski fotograf, zajmujący się fotografią artystyczną, reklamową, użytkową i prasową.