„Gazeta Wyborcza” opisała 25 czerwca przypadek Mieczysława K., 63-letniego funkcjonariusza SB, który domaga się 80 tysięcy złotych tytułem odszkodowania za rzekomo niesłuszne skazanie go przez sąd za popełni
Media alarmują: w 2050 roku około 7 miliardów ludzi w 60 krajach może cierpieć z powodu niedostatku wody pitnej. Choć wielu wydaje się, że woda to dobro nieskończone, to już teraz nie każdy ma do niej swobodny dostęp.
Zdrowie i ekonomia, te dwa tematy były dominujące podczas debaty zorganizowanej 28 lutego br. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego w Krakowie. Dyskusja toczyła się wokół zagadnienia, kto powinien kreować polit
Podstawy praktyki buddyjskiejWiele osób, które dorastały w społeczeństwach zachodnich, chce zgłębiać tradycyjne nauki buddyjskie. Angażują się w buddyzm, przyjmując racjonalne podejście oparte na logicznych wyjaśnieniach
ATM S.A., operator sieci ATMAN i wyłączny dostawca łączy internetowych na potrzeby Finału WOŚP, obsługiwał działania 21. Finału Orkiestry w Internecie, w tym także Licytację Najbardziej Hojnych Darczyńców (gdzie nagrodami
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powstał z myślą o dzieciach przebywających w szpitalach. W Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, oraz w Powiatowym Szpitalu
Pod tym hasłem 21 września w Banku BGŻ obchodzony był Dzień bez samochodu. Bank zachęcał pracowników aby nie zamykali się w samochodzie, ale włączyli się do akcji „Ekojazda na rower” i przyjechali do pracy na rowerz
Bez niej nie ma nic – nie mogą funkcjonować przyjaźnie, związki partnerskie ani podstawowe relacje międzyludzkie, bo nie mają jakoby racji bytu. Szczerość to coś więcej niż mówienie o niej. To nie tylko przykre uwagi.
Co roku uczniowie i szkoły zgłaszają ubezpieczycielom coraz więcej szkód. Najczęściej – po urazach na boiskach, w salach gimnastycznych oraz na korytarzu szkolnym. Świadomość ubezpieczeniowa rodziców i dzieci powoli rośni
Fundacja Rak’n’Roll wspólnie z marką Scotch-Brite™ rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi – „Wyrolluj raka”. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite™