• Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu• Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu dro
Święta Bożego Narodzenia za niecały miesiąc. Rozpoczyna się gorący i szalony okres, czyli zakupy prezentów świątecznych. W ubiegłym roku, jak podała firma Deloitte, co trzeci z nas planował świąteczne zakupy w siec
Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a
Według szacunków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej stopa bezrobocia w marcu br. wyniosła 14,3 proc. Łącznie bez pracy jest 2 315,9 tys. osób. Bardzo zła jest sytuacja wśród ludzi młodych. Bez pracy jest ponad 700 tys.
Biuro Maklerskie Banku BGŻ jest jednym z organizatorów spotkań w ramach drugiej odsłony kampanii edukacyjnej „Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie”. Ogólnopolski program edukacyjny Ministerstwa Skarbu Państwa jest
Rektorzy publicznych i niepublicznych uczelni, którzy spotkali się w Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ uważają, że ministerstwo powinno zmienić sposób przydzielania dotacji. Tylko to ich zdaniem gwarantuje popr
Już tylko 4 dni zostały do zakończenia akcji Samsung Hope Relay, dzięki której Polacy w ostatnich tygodniach zebrali ponad 300 tysięcy kilometrów, które Samsung zamieni w pieniądze na wakacje dla dzieci z SOS
Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Kredyt Banku z różnych regionów Polski organizują akcje wolontariackie dla dzieci z lokalnych instytucji, szpitali, domów dziecka i ośrodków szkolno-wychowawczych. Cel jest wspólny dla wszystkic
Inteligo, marka bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego, po raz kolejny zostało nagrodzone za współpracę z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi. Złotą statuetkę „Serce za serc
Wyrażanie swojej opinii w Internecie coraz częściej przeradza się w krytykowanie zamieszczanych treści. Powoli staje się to cechą tego medium. Brak rzetelności i wulgarność nie są spowodowane jedynie anonimowością, ale tak