Dosyć znany scenariusz: jest sobie dziewczyna, zakompleksiona, pulchniutka, lubiąca dobrze zjeść, rozmarzona w wielkiej miłości, oczekująca na księcia na białym koniu, a zarazem nieśmiała w kontaktach międzyludzkich, a po d
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz
Grupa ENERGA przekazała na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 54 930 zł. W ramach tegorocznego 21. finału można było wylicytować rejs z Francji do Polski na jachtach ENERGA ze Zbigniewem Gutkowskim. ENERGA wystawiła
Auchan popierając inicjatywę Banków Żywności w dniach 2-4 grudnia 2011 r. przyłącza się do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności – ogólnopolskiej kampanii na rzecz potrzebujących osób. P
Groupon (NASDAQ: GRPN), lider rynku ofert lokalnych, uruchomił platformę Groupon Starter, dzięki której Polacy zyskali nowe miejsce na tworzenie i promocję inicjatyw wnoszących nową jakość w życie lokalnych społeczności. G
Informacja prasowaWarszawa, 4 lipca 2019 r.Złe nawyki, przez które tracisz cenny czasWciąż brakuje Ci godzin w dobie, choć kładziesz się spać z poczuciem, że nie zrobiłeś dziś wiele? Mimo Twoich najszczerszych chęci, wi
Fundacja Rak’n’Roll realizuje kolejny bezkompromisowy i pełen energii projekt – Rak’n’Rolling, którego celem jest propagowanie aktywności fizycznej, podróżowania i pokonywania własnych ograniczeń, jako mo
Ekoczyści specjaliści: Lato tuż tuż, najwyższy czas pozbyć się zbędnego tłuszczyku…z kuchni! Poznaj sprytne sposoby, które pozwolą wyczyścić kuchnię, zatłuszczone powierzchnie i sprzęt AGD łatwo, skutecznie i w spos
Ośmiu na dziesięciu Europejczyków niepokoi stan środowiska naturalnego. Najbardziej zaniepokojeni są Rosjanie, Słoweńcy, Chorwaci, Rumuni, Portugalczycy oraz Polacy. Przeciwne stanowisko prezentują Holendrzy, wśró
Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampanie