Celem kampanii jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia.Święta Bożego Na
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
Od 25 czerwca dzięki aplikacji Samsung Hope Relay udało się zebrać ponad 230 tysięcy złotych na wakacje dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Do zakończenia akcji zostało tylko 12 dni, dlatego już dzisiaj zachęcamy do pobrani
W dziedzinie globalnej rewolucji seksualnej z Polską nie jest najlepiej. Ku rozpaczy środowisk liberalnych i feministek, wciąż mocno odstajemy od ich modelu docelowego. W najnowszym numerze tygodnika „Do Reczy” – czy grozi na
Marihuana należy do najbardziej rozpowszechnionych, a tym samym najczęściej używanych narkotyków w Polsce i na świecie. Zapraszamy na debatę pod hasłem „projekt marihuana”. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 4 grudnia o go
Nawet w co drugim mieszkaniu ogrzewanym piecem węglowym, w którym doszło do zaczadzenia, domownicy spalali śmieci. Powstająca w ten sposób mokra sadza osiada na kominie, powodując, niebezpieczne dla użytkownik&oacut
W styczniu e-Commerce Polska rozpoczęło współpracę z Polskim Centrum Programu Safer Internet, w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerstwo dotyczy współpracy przy ak
Fundacja Rosa kończy realizację projektu „Podróżuję, poznaję, pomagam” – ostatnia grupa dzieci niepełnosprawnych wraz z wolontariuszami wyruszyła właśnie na wycieczkę w Góry Sowie. Z tej formy edukacji turystycznej i
W ramach kampanii na stronie www.axadirect.pl/bezpieczninadrodze udostępniona została aplikacja e-learning, która umożliwia każdemu kierowcy sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa na drodze oraz wpływu komunikacji sa
Tysiące plakatów, setki tysięcy ulotek, spoty video w internecie i materiały promocyjne w lokalnych stacjach radiowych, a wszystko po to, by cała Polska wiedziała, że już 3 czerwca ulicami 42 miast przejdą Marsze dla Ży