Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Wszyscy szukamy najlepszego prezentu dla swoich bliskich. Teraz możemy kupić im niepowtarzalny podarek, taki który uszczęśliwi dzieci z najuboższych regionów świata.
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym
Goodyear informuje, jak należy czytać informacje zawarte na etykiecie na oponieWarszawa, 15 maja 2012 r. – Od 1 listopada 2012 r. nabywcy opon do pojazdów ciężarowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r. i wprowadzonych
21 marca po raz czwarty zostały przyznane Tulipany Narodowego Dnia Życia – nagrody dla zasłużonych dla propagowania wartości rodzinnych dziennikarzy, artystów, inicjatyw społecznych oraz samorządów. Wręczenie nagród miało
Czym jest nieśmiałość? Czy jest to cecha pożądana czy nie? Czy nieśmiałość jest chorobą, którą trzeba leczyć? Nieśmiałość to nie jeden objaw, ale ich zespół. Jest związana za zmianami w w sferze emocjonalnej (lęk)
Ileż to osobników płci męskiej dokoła, których największą z wad jest nieśmiałość! I to właśnie ta w stosunku do kobiet. I teraz tak: pochwalać, ganić, zmieniać czy akceptować to? Ile pań na świecie, tyle opcji. Każ
W połowie września rusza niezwykła wyprawa rowerowa, którą udało się zorganizować dzięki Fundacji Allegro All For Planet. Joachim Czerniak, któremu zdaniem lekarzy groził wózek inwalidzki do końca życia, wsiada na rower i
Jak cudownie jest znaleźć swój stary pamiętnik! Jak zabawne stają się nasze problemy sprzed kilkunastu lat. Niezwykle miło przypomnieć sobie o naszej wielkiej miłości, o przyjaciółce na cale życie i o tym, jak dostaliśmy
Co łączy Davida Beckhama, Jamiego Oliviera z Michałem Żebrowskim i Mariuszem Czerkawskim? To nie nowy projekt filmowy ani mecz piłkarski, to aplikacja Samsung Hope Relay, dzięki której każdy przebyty raz dziennie kilometr
Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. „Pozory mylą, dowód nie” to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracownik�