Co tydzień w Polsce zdarza się ok. 2 tys. wypadków przy pracy, ginie w nich średnio 10 osób. Dlatego jednym z najważniejszych aspektów bezpieczeństwa pracy jest ochrona osób zatrudnionych. Technologie koncernu 3M zapewniają o
Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a
Fundacja Rak’n’Roll wspólnie z marką Scotch-Brite™ rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi – „Wyrolluj raka”. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite™
W ramach kampanii na stronie www.axadirect.pl/bezpieczninadrodze udostępniona została aplikacja e-learning, która umożliwia każdemu kierowcy sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa na drodze oraz wpływu komunikacji sa
W przeddzień Narodowego Dnia Życia wystartowała kampania poświęcona edukacji ekonomicznej rodzin – „Rodzina receptą na kryzys”.24 marca już po raz ósmy obchodzimy Narodowy Dzień Życia. Tym razem motywem przewodnim
Już w najbliższą niedzielę ulicami polskich miast, pod hasłem „Rodzina receptą na kryzys”, przejdą Marsze dla Życia i Rodziny. W tym roku Marsze organizowane są w 45 miastach. Kilka z nich już się odbyło, ale ku
Choć co czwarty Polak boi się chorób kręgosłupa, obawa ta nie przekłada się na właściwe traktowanie osi i podpory naszego ciała. Od najmłodszych lat dźwigamy ciężary w postaci szkolnych plecaków, spędzamy od
To będzie przedsmak polskich Marszów dla Życia i Rodziny. Już 13 maja, w Rzymie, odbędzie się międzynarodowy Marsz w obronie życia. Do stolicy Włoch przyjadą przedstawiciele ruchów pro-life z wielu krajów.
Fundacja Kidprotect.pl nawiązała współpracę z nowym portalem społecznościowym dla dzieci Funtasto.com, który zaproponował innowacyjne podejście do problemu bezpieczeństwa dzieci w internecie. Serwis uzyskał rekomendację Fu
To już 5. milion drzew – rusza kolejna edycja programu „Po stronie natury”…