Polacy są w europejskiej czołówce pod względem odsetka osób posiadających własne mieszkanie – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 15 krajach na całym świecie. Ponad dwie trzeci
Maciej Iłowiecki – wieloletni członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Rady Etyki Mediów, polski dziennikarz i publicysta wraz z Wydawnictwem Fronda wydał książkę o etyce dziennikarskiej.Dziennikarze to strażnicy pr
Wraz z modą na portale społecznościowe popularne stało się umieszczanie na nich zdjęć dzieci. Dumni rodzice często jednak prezentują swoje pociechy nie myśląc o konsekwencjach jakie niesie ze sobą publiczne udostępnianie t
Warszawa, 16 listopada 2018 r.Informacja prasowaDepresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że trudniej nam odczuwać radość. Jesteśmy senni, apatyczni, spada
Grupa ENERGA przekazała na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 54 930 zł. W ramach tegorocznego 21. finału można było wylicytować rejs z Francji do Polski na jachtach ENERGA ze Zbigniewem Gutkowskim. ENERGA wystawiła
26 stycznia 2021 r.Informacja prasowa5 praktycznych porad, dzięki którym wytrwaszw swoich noworocznych postanowieniachPoczątek roku to przełomowy moment dla wielu osób. Ludzie czując, że zaczyna się nowy okres, chętniej wp
Jacek Bartkiewicz, prezes zarządu Banku BGŻ dołączył do Koalicji „Prezesi – Wolontariusze 2011”. Koalicja zrzesza 18 prezesów największych firm i instytucji w Polsce, którzy postanowili aktywnie po
W Polsce 30 proc. firm jest prowadzonych przez osoby, które nie ukończyły 30. roku życia.[1] Młodym przedsiębiorcom nie brakuje optymizmu i odwagi do podejmowania decyzji o pracy na swoim, ale założenie własnej działalności
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.