Wywołanie uśmiechu na buziach małych pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku Onkologii i Hematologii Dziecięcej oraz zbiórka funduszy na budowę „Przylądka Nadziei” – to główne cele projektu
26 stycznia 2021 r.Informacja prasowa5 praktycznych porad, dzięki którym wytrwaszw swoich noworocznych postanowieniachPoczątek roku to przełomowy moment dla wielu osób. Ludzie czując, że zaczyna się nowy okres, chętniej wp
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
Muzeum, teatr, sala koncertowa – to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zost
Blisko co piąty menedżer wysokiego szczebla w firmie technologicznej przyznał, że powodem odrzucenia kandydata do pracy była zawartość jego profilu w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z coroczne
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Aż 95,1% polskich dzieci ogląda telewizję każdego dnia, z czego 60,5% dzieci robi to przynajmniej przez kilka godzin dziennie. Co sądzą na ten temat polscy rodzice? Jak wykazały wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie telewiz
W najbliższy wtorek, 10 lipca w Ustce startuje piąta edycja Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa, organizowana przez PKO Bank Polski. Partnerem akcji jest Narodowe Centrum Krwi. W tym roku BAHK wspiera Kayah.W ubiegłym roku, w ra
PZU został partnerem strategicznym Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci. Jedna z największych instytucji finansowych w Polsce postawiła na nową inwestycję – wsparcie najzdolniejszej polskiej młodzieży. Ogłoszenie inauguracj
Wraz z nadejściem nowego roku Fundacja Milion Marzeń zmieniła nazwę na Fundacja LOTTO Milion Marzeń, by podkreślić bliski związek ze swoim Fundatorem. Modyfikacji uległ także logotyp Fundacji. Fundacja rozszerzy też zakres s