25 kwietnia br. w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem rusza akcja edukacyjna firmy 3M „Zróbmy sobie ciszej”, której celem jest budowanie świadomości Polaków nt. ochrony słuchu i zagrożeń związanych z h
„Pierwsza pomoc” to jedna z 13 lekcji o bezpieczeństwie przeprowadzana w szkołach podstawowych w ramach programu edukacyjnego „Kabecjanie dają radę”. Realizuje go Kredyt Bank, jego korporacyjna fundacja we w
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami wspierają akcję charytatywną „Pacyfa”. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransole
Jak wynika z badań, przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Narodowego Dnia Życia przez Grupę IQS, większość Polaków uznaje pozytywną rolę rodziny, stwierdzając, że może być ona receptą na kryzys. Te same badania pokazują
Już niebawem III edycja kolacji charytatywnej Stowarzyszenia Przyjaciele Świata. Tym razem jej autorem będzie Robert Makłowicz, który zaproponuje menu rodem z Ziemi Obiecanej. Dzięki apetytom tych, którzy postanowią wziąć udz
800 osób w Katowicach, 1,5 tysiąca w Zielonej Górze, 2000 osób w Częstochowie, 3000 w Szczecinie, 5 tysięcy we Wrocławiu czy nawet 15 tysięcy w Krakowie – tyle osób skrzyknęło się przez portal
Dotpay jako wieloletni sponsor Fundacji Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi, został uhonorowany statuetką „Serce za Serce”, której wręczenie odbędzie się podczas dorocznej Gali organizowanej od 1992 roku prze
Czy zdajemy sobie sprawę z własnej wartości? Czy jesteśmy z siebie zadowoleni? Jeśli tak, to doskonale. Nie trzeba się już wielce trudzić, aby siebie zaakceptować czy polubić. Tak być powinno – jest to całkowicie „zdrow
Prawie połowa Polaków wolałaby pracować „na swoim”. Na tle 27 państw członkowskich Unii Europejskiej Polska uplasowała się na 8. miejscu. Chęć prowadzenia własnej działalności najsilniej deklarują osoby w wieku 30 �