ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2013 w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. To potwierdzenie, że bank skutecznie łączy odpowiedzialność społeczną z działalnośc
Ericsson łączy siły z fundacją PeaceEarth Foresta WhitakeraEricsson zapewni mobilny, szerokopasmowy dostęp do Internetu, komputery i szkolenia teleinformatyczne dla młodzieży w strefach konfliktówInformacje o tej inicjatywie
Ekoczyści specjaliści: Lato tuż tuż, najwyższy czas pozbyć się zbędnego tłuszczyku…z kuchni! Poznaj sprytne sposoby, które pozwolą wyczyścić kuchnię, zatłuszczone powierzchnie i sprzęt AGD łatwo, skutecznie i w spos
Według internautów, aż 86% internetowych komentarzy, nacechowanych jest negatywnymi emocjami, wśród których najczęściej wymieniane to: złość, gniew i krytyczne opinie. Jak wynika z analizy społeczno�
Co roku uczniowie i szkoły zgłaszają ubezpieczycielom coraz więcej szkód. Najczęściej – po urazach na boiskach, w salach gimnastycznych oraz na korytarzu szkolnym. Świadomość ubezpieczeniowa rodziców i dzieci powoli rośni
Dla programu „Rodzina na swoim” zadzwonił już ostatni dzwonek. Zostały tylko dwa miesiące, aby skorzystać z dofinansowania rządowego, na które dotąd zdecydowało się ponad 160 tys. Polaków. Zaanonsowany w październikowym
Co tydzień w Polsce zdarza się ok. 2 tys. wypadków przy pracy, ginie w nich średnio 10 osób. Dlatego jednym z najważniejszych aspektów bezpieczeństwa pracy jest ochrona osób zatrudnionych. Technologie koncernu 3M zapewniają o
Do dnia wczorajszego ulicami blisko 50. polskich miast przeszły Marsze dla Życia i Rodziny. Kilkadziesiąt tysięcy osób maszerowało pod hasłem „Rodzina receptą na kryzys”. Uczestnicy Marszów wyrazili swo
Przejeżdżanie skrzyżowania na „późnym pomarańczowym”, wymuszanie pierwszeństwa, wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach i jazda z nadmierną prędkością – to najczęstsze grzechy polskich kierowców. Tylko podczas ostatn
Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si