Energa informuje, że jej pracownicy nie odwiedzają klientów w domach i nie nakłaniają ich do podpisywania nowych umów na sprzedaż energii elektrycznej. Spółka dementuje podawane przez przedstawicieli innych f
Nieśmiałość do pewnego stopnia może być pożyteczna a nawet powołana w niektórych sytuacjach. Czasami nieśmiałość czy wstyd przed daną sytuacją mogą pomóc nam czy uratować od czegoś. Jednak nie zawsze nieśmiałość
W latach 2007-2011 rezerwy ropy naftowej i gazu ziemnego będące własnością 75 wiodących przedsiębiorstw z sektora paliwowego[1] wzrosły odpowiednio o 14% i 27%. Stało się tak pomimo napięć politycznych w Afryce i na Bli
Podczas 3. Kongresu Dealerów wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. Nagrodę specjalną – tytuł Dealera Dobrych Uczynków otrzymała firma Mirosław Wróbel za projekt „Kolory Nadziei”, realizowany
Dzień bez kamuflażu– spotkania online dla pacjentów z łuszczycą, AZS, pokrzywką i HS.27 sierpnia (czwartek), www.bezkamuflazu.infoKamuflaż – za słownikiem języka polskiego to „zręczne ukrycie prawdziwego stanu rzeczy
Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granicą „ Poland – Your health
Aż 95,1% polskich dzieci ogląda telewizję każdego dnia, z czego 60,5% dzieci robi to przynajmniej przez kilka godzin dziennie. Co sądzą na ten temat polscy rodzice? Jak wykazały wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie telewiz
Warszawa, 23 grudnia 2020Informacja prasowaEkoświęta, czyli Święta „bez wyrzutów” (i wyrzucania)Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne re
Jak w 2020 stać się mistrzem planowania?Wszyscy znamy legendy krążące wokół postanowień noworocznych. Podobno niewielu wytrwa do końca stycznia. Z czego to wynika? Najczęściej tłumaczymy się brakiem czasu – na regularne
Wielkanoc – upragnione wolne dni. Szał zakupów, siedzenie przed telewizorem i mnóstwo słodyczy. Cudowne te święta… Tak chcieliby widzieć je reklamodawcy, na każdym kroku chcący sprzedać nam swoje produ