To będzie przedsmak polskich Marszów dla Życia i Rodziny. Już 13 maja, w Rzymie, odbędzie się międzynarodowy Marsz w obronie życia. Do stolicy Włoch przyjadą przedstawiciele ruchów pro-life z wielu krajów.
Już 11 maja 2012 w Pałacu Kultury i Nauki kolejne spotkanie w ramach Wielkiej Wystawy Piłkarskiej i akcji społecznej Grajmy w piłkę. Tym razem dzieci spotkają się z ulubionym pisarzem najmłodszych i wielbicielem piłki nożnej
Warszawa, 22.10.2019 r.Testy Gallupa, szkolenia i warsztaty – dlaczego warto skorzystać z fachowej pomocy?Moment wejścia w dorosłość jest jednym z najtrudniejszych w życiu człowieka. Dla niektórych zaczyna się od razu, kie
Twórcy tematycznego parku rozrywki Adventure World Warsaw prezentują pierwsze z zaplanowanych działań z zakresu CSR. Spółka Las Palm zbuduje na terenie AWW specjalny budynek gościnny dla dzieci z domów dziecka
Czym jest nieśmiałość? Czy jest to cecha pożądana czy nie? Czy nieśmiałość jest chorobą, którą trzeba leczyć? Nieśmiałość to nie jeden objaw, ale ich zespół. Jest związana za zmianami w w sferze emocjonalnej (lęk)
Ogólnopolski konkurs o tytuł „Dobroczyńcy Roku” organizowany jest przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce od 1997 roku. To największy, najstarszy i najbardziej rozpoznawalny program promujący społeczne zaan
Podczas łódzkiego Fashion Week (24–28 października), oprócz wzbogacenia swojej szafy w nowości od projektantów, można wesprzeć potrzebujące dzieci. Wystarczy kupić kubeczki ze specjalnej kolekcji Stowarzyszenia Przyjaciele
Polacy są w europejskiej czołówce pod względem odsetka osób posiadających własne mieszkanie – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 15 krajach na całym świecie. Ponad dwie trzeci
Trwające blisko dwadzieścia siedem miesięcy wdrożenie Projektu OST 112 zostało z sukcesem zakończone przez ATM S.A. Projekt obejmował wdrożenie zintegrowanej, ogólnopolskiej sieci teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.