Co drugi Polak czuje się komfortowo lub bardzo komfortowo pod względem posiadanych oszczędności. To więcej niż w przypadku Niemców, Francuzów, Brytyjczyków i Amerykanów – wynika z badania „
Według szacunków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej stopa bezrobocia w marcu br. wyniosła 14,3 proc. Łącznie bez pracy jest 2 315,9 tys. osób. Bardzo zła jest sytuacja wśród ludzi młodych. Bez pracy jest ponad 700 tys.
Warszawa, 28.03.2019 r.Czas na zmiany. 4 rzeczy, które warto zrobić tej wiosnyWiosna to okres wielkich przemian – nie tylko w naturze. Coraz dłuższe i cieplejsze dni budzą w nas chęć do życia, ale również pragnienie zmian
Podczas 3-dniowej (7-9 grudnia 2012 r.) akcji zbierania żywności, zorganizowanej przez Federację Banków Żywności, wzięło udział m.in. 138 sklepów Lidl. Wspólnie z klientami sieci udało się zebrać prawie 35 ton żywności,
Od 25 czerwca dzięki aplikacji Samsung Hope Relay udało się zebrać ponad 230 tysięcy złotych na wakacje dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Do zakończenia akcji zostało tylko 12 dni, dlatego już dzisiaj zachęcamy do pobrani
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powstał z myślą o dzieciach przebywających w szpitalach. W Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. Profesora Antoniego Gębali w Lublinie Fundacja
Warszawa, 20 grudnia 2019Informacja prasowaPostanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzecz
Rozpoczął się kolejny etap kampanii „Kocham Polskę” organizowanej przez firmę Samsung. Każdy kto wczoraj pojawił się na niezwykłym meczu Gwiazd Polski i Ukrainy rozgrywanym na Stadionie Narodowym mógł przy�
Wolontariusze ING wraz z Nadleśnictwem Katowice przeprowadzili na początku października br. akcję budowy lizawek dla zwierząt leśnych. Wykonano 15 lizawek, dzięki którym zwierzyna w okresie zimowym będzie mogła uzupełniać b
Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a