Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powstał z myślą o dzieciach przebywających w szpitalach. W Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku oraz Szpitalu Specjalist
Z roku na rok Polacy tracą zaufanie do lekarzy − wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. W Europie mniejsze zaufanie do przedstawicieli tej profesji wykazują jedynie Rosjanie.&hellip
Fundacja Rak’n’Roll i producent sportowej bielizny Panache Sport rozpoczęły współpracę w ramach której od października prowadzone będą działania edukacyjne skierowane do kobiet mające na celu oswajani
4 czerwca wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku natura
23.10.2020, WarszawaDzień kundelka 25.X – Nasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?INFORMACJA PRASOWANasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?Pieskie życie pełne jest wyrzeczeń i
Fundacja Rosa włącza się w akcję pomocy Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Przekazana darowizna przeznaczona będzie na remont i zakup części wyposażenia do tworzonej przez fundację przychodni dla dzieci przewlekle i n
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu „Planeta Energii”, który
Zwiększanie wydajności i efektywności przy ograniczaniu zatrudniania oraz cięciu kosztów – to codzienność, z którą muszą mierzyć się firmy. Kryzys, niestabilna sytuacja rynkowa a do tego niepewna przyszłość zmuszają p
Święta Bożego Narodzenia za niecały miesiąc. Rozpoczyna się gorący i szalony okres, czyli zakupy prezentów świątecznych. W ubiegłym roku, jak podała firma Deloitte, co trzeci z nas planował świąteczne zakupy w siec
Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a