Ileż to osobników płci męskiej dokoła, których największą z wad jest nieśmiałość! I to właśnie ta w stosunku do kobiet. I teraz tak: pochwalać, ganić, zmieniać czy akceptować to? Ile pań na świecie, tyle opcji. Każ
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
23.10.2020, WarszawaDzień kundelka 25.X – Nasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?INFORMACJA PRASOWANasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?Pieskie życie pełne jest wyrzeczeń i
Pojęcia szczęście i styl życia są niezwykle trudne do zdefiniowania. Dla jednych najważniejsza jest rodzina, inni nie wyobrażają sobie życia bez realizowania własnych pasji i zainteresowań. Polacy oraz eksperci zaangażowani
Bez niej nie ma nic – nie mogą funkcjonować przyjaźnie, związki partnerskie ani podstawowe relacje międzyludzkie, bo nie mają jakoby racji bytu. Szczerość to coś więcej niż mówienie o niej. To nie tylko przykre uwagi.
Wraz z modą na portale społecznościowe popularne stało się umieszczanie na nich zdjęć dzieci. Dumni rodzice często jednak prezentują swoje pociechy nie myśląc o konsekwencjach jakie niesie ze sobą publiczne udostępnianie t
Czym jest nieśmiałość? Czy jest to cecha pożądana czy nie? Czy nieśmiałość jest chorobą, którą trzeba leczyć? Nieśmiałość to nie jeden objaw, ale ich zespół. Jest związana za zmianami w w sferze emocjonalnej (lęk)
Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampanie
Specjalne pozdrowienie i zapewnienie o modlitwie przekazał Ojciec Święty Benedykt XVI organizatorom i uczestnikom Marszów dla Życia i Rodziny, które w niedzielę 3 czerwca przejdą ulicami 48 polskich miast, pod hasł
Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilot�