W najnowszym, październikowym numerze Reader’s Digest opublikowane zostały wyniki sondażu Eurobarometr Active Ageing, który ujawnia uderzające różnice w opiniach na temat wieku i kwestii z nim związanych w różnych krajach e
Rodzina to przyszłość – takie motto przyświeca osobom wyróżnionym Tulipanami Narodowego Dnia Życia. Cztery statuetki trafiły do osób i instytucji, które w szczególny sposób przyczyniają
Osoby wynajmujące pokój czy mieszkanie kibicom powinny pomyśleć o dobrym zabezpieczeniu na wypadek dewastacji własnego lokalu. Dobrze też, żeby nasz gość miał polisę OC, pokrywającą szkody przypadkowo wyrządzone w t
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.
6 marca br. w Zakopanem rusza akcja „Lawinowe ABC”, której organizatorem jest Tatrzański Park Narodowy i TOPR, a partnerem PZU. Jej celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy na temat lawin oraz bezpieczneg
Muzeum, teatr, sala koncertowa – to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zost
Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”. Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany
Podczas 3-dniowej (7-9 grudnia 2012 r.) akcji zbierania żywności, zorganizowanej przez Federację Banków Żywności, wzięło udział m.in. 138 sklepów Lidl. Wspólnie z klientami sieci udało się zebrać prawie 35 ton żywności,
Fundacja Rosa kończy realizację projektu „Podróżuję, poznaję, pomagam” – ostatnia grupa dzieci niepełnosprawnych wraz z wolontariuszami wyruszyła właśnie na wycieczkę w Góry Sowie. Z tej formy edukacji turystycznej i
W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS” zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowe