Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Co łączy Davida Beckhama, Jamiego Oliviera z Michałem Żebrowskim i Mariuszem Czerkawskim? To nie nowy projekt filmowy ani mecz piłkarski, to aplikacja Samsung Hope Relay, dzięki której każdy przebyty raz dziennie kilometr
W połowie września rusza niezwykła wyprawa rowerowa, którą udało się zorganizować dzięki Fundacji Allegro All For Planet. Joachim Czerniak, któremu zdaniem lekarzy groził wózek inwalidzki do końca życia, wsiada na rower i
Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilot�
Od połowy listopada, Auchan wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce zaprasza Klientów do solidarnej pomocy osieroconym dzieciom.Blisko 100 tysięcy dzieci jest pozbawionych opieki rodzicielskiej, a ponad 20 procent najm�
2011 rok był ciężki dla polskich kierowców. Ze względu na rosnące ceny paliw wiele osób zaczęło się zastanawiać ile kosztuje jeżdżenie samochodem. Z ankiety ING wynika, że korzystanie z auta w okresie ostatnich 12 miesię
Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami wspierają akcję charytatywną „Pacyfa”. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransole
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powstał z myślą o dzieciach przebywających w szpitalach. W Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku oraz Szpitalu Specjalist
Podczas Wielkiego Meczu Orange warszawski Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” otrzymał czek na 20 000 złotych i czekoladowy puchar Euro 2012™. Drużyna Orange i Przyjaciele 5:2 wygrała z Reprezentacją Dzie
Firma Lidl Polska razem z firmą Mars – producentem karm Pedigree® i Whiskas® już po raz drugi realizuje akcję charytatywną „Miska dla schroniska” w ramach akcji „Kupując-Pomagasz”. Wszystko po to, by nakarmić jak najw