Firma doradcza Ernst & Young przeprowadziła Światowe Badanie Konsumentów Usług Ubezpieczeniowych uwzględniające wśród 23 krajów także Polskę. Rekordowo wysoki odsetek ankietowanych Polaków (52%)
Polska potrzebuje zmiany, która sprawi, że nasze i przyszłe pokolenia będą wzrastały w otoczeniu umożliwiającym integralny rozwój. Podstawy nowego ładu powinny opierać się m.in. na uznaniu rodziny za centralną instytucję
Media alarmują: w 2050 roku około 7 miliardów ludzi w 60 krajach może cierpieć z powodu niedostatku wody pitnej. Choć wielu wydaje się, że woda to dobro nieskończone, to już teraz nie każdy ma do niej swobodny dostęp.
Informacja dla mediówŚwiatowej sławy joginka Kino MacGregor w PolsceWarszawa, 12 sierpnia 2020 r.Kino MacGregor, światowej sławy amerykańska nauczycielka Ashtanga jogi, poprowadzi weekendowe warsztaty, które odbędą się w p
Co łączy Davida Beckhama, Jamiego Oliviera z Michałem Żebrowskim i Mariuszem Czerkawskim? To nie nowy projekt filmowy ani mecz piłkarski, to aplikacja Samsung Hope Relay, dzięki której każdy przebyty raz dziennie kilometr
Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. „Pozory mylą, dowód nie” to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracownik�
W tym roku poznamy i docenimy wartość słowa „współ”, przekonamy się, że ojcowie to doskonałe „nowe matki”, a wszystko to wydarzy się na tle nieustającej batalii pomiędzy dążeniem do bycia doskonałym a poszukiwanie
Według internautów, aż 86% internetowych komentarzy, nacechowanych jest negatywnymi emocjami, wśród których najczęściej wymieniane to: złość, gniew i krytyczne opinie. Jak wynika z analizy społeczno�
Rodzina to przyszłość – takie motto przyświeca osobom wyróżnionym Tulipanami Narodowego Dnia Życia. Cztery statuetki trafiły do osób i instytucji, które w szczególny sposób przyczyniają
Polacy przestawiają się na „tryb oszczędzania” – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 14 krajach na całym świecie. Wyniki badania pokazują znaczny spadek zadowolenia z poziomu