Długie i szare zimowe dni powoli odchodzą w niepamięć. Najwyższy czas dodać sobie energii, by w pełni cieszyć się nadchodzącą wiosną. Od czego więc zacząć? Najlepiej od pełnowartościowego śniadania! Niestety, wciąż
Warszawa, 16 listopada 2018 r.Informacja prasowaDepresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że trudniej nam odczuwać radość. Jesteśmy senni, apatyczni, spada
Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”. Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany
11 maja 2012 Nestlé Polska S.A. po raz kolejny weźmie udział w akcji „Dzień Bez Śmiecenia”, zainicjowanej przez organizację odzysku Rekopol. Hasło tegorocznej edycji brzmi: „Trafiłem do Recyklingu!&rdquo
Marka WINIARY zainicjowała akcję, dzięki której wszyscy możemy sprawić, że dla dzieci z Domu Dziecka w Kaliszu tegoroczne święta będą radosne. Wystarczy ulepić na Facebooku wirtualne uszko, by powiększyć fundusz na ten sz
Mobilna platforma jest coraz popularniejsza — liczba uchodźców zarejestrowanych w 2012 roku przekroczyła 120 000, czyli wartość docelową określoną wspólnie przez Refugees United i firmę EricssonJednym z wielu przykładów
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powstał z myślą o dzieciach przebywających w szpitalach. W warszawskim Instytucie Matki i Dziecka oraz na 14 innych oddziałach dziecięcych na terenie ca
Z powodu przedłużającej się w tym roku zimy bociany, które powróciły do Polski z ciepłych krajów, borykają się z trudnymi warunkami. Dlatego Polskie Towarzystwo Przyjaciół Przyrody „pro Natura” we współpracy
• Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu• Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu dro
Godny zaufania, pomocny i szczery – taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompli