Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
Auchan popierając inicjatywę Banków Żywności w dniach 2-4 grudnia 2011 r. przyłącza się do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności – ogólnopolskiej kampanii na rzecz potrzebujących osób. P
Podczas Wielkiego Meczu Orange warszawski Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” otrzymał czek na 20 000 złotych i czekoladowy puchar Euro 2012™. Drużyna Orange i Przyjaciele 5:2 wygrała z Reprezentacją Dzie
Na całym świecie obchodzony jest właśnie Międzynarodowy Tydzień Niesłyszących. Z tej okazji Fundacja Orange rozpoczyna charytatywną akcję na rzecz dzieci z wadą słuchu. Środki zebrane w tej akcji zostaną przeznaczone na z
Fundacja Republikańska prezentuje dziś swój najnowszy projekt, nad którym prace trwały od kwartału – Mapę Wydatków Państwa!Dyskusja o reformie finansów publicznych trwa w Polsce nieprzerwanie. Można by sądzić, że t
Rzeczpospolita opublikowała 09.03.2012 artykuł (http://www.rp.pl/artykul/10,835565-Kierowcy-skazani-na-stanie.html) na temat kosztów ponoszonych przez kierowców stojących w korkach , a także czasu jaki w nich tracą.
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.
Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz
Ponad 200 osób poddało się bezpłatnym badaniom serca prowadzonym przez EMTEL w ramach obchodów Światowego Dnia Serca na krakowskim rynku. Czołowy producent kardiomonitorów i defibrylatorów w Polsce, był partnerem imprezy orga