Serwis Allegro oraz Fundacja BezpieczniejwSieci.org nawiązały współpracę, by razem informować, prowadzić działania edukacyjne i działać na rzecz podwyższenia poziomu bezpieczeństwa w polskim Internecie. Grupa Allegro, wła
Zakończyła się trwająca pół roku podróż, w której Joachim Czerniak z podpoznańskiej Mosiny udowadniał sobie i innym, że ostatecznie wygrał z chorobą. Wyprawa i kolejne tysiące kilometrów przejechanych na rowerze były t
Rozpoczął się kolejny etap kampanii „Kocham Polskę” organizowanej przez firmę Samsung. Każdy kto wczoraj pojawił się na niezwykłym meczu Gwiazd Polski i Ukrainy rozgrywanym na Stadionie Narodowym mógł przy�
Podczas 3-dniowej (7-9 grudnia 2012 r.) akcji zbierania żywności, zorganizowanej przez Federację Banków Żywności, wzięło udział m.in. 138 sklepów Lidl. Wspólnie z klientami sieci udało się zebrać prawie 35 ton żywności,
Ponad 200 osób poddało się bezpłatnym badaniom serca prowadzonym przez EMTEL w ramach obchodów Światowego Dnia Serca na krakowskim rynku. Czołowy producent kardiomonitorów i defibrylatorów w Polsce, był partnerem imprezy orga
Najwięcej osób z podwyższonym poziomem cholesterolu w całej Polsce mieszka w województwie kujawsko–pomorskim, tak wynika z raportu Dlaczego Polacy nie dbają o własne zdrowie? Powody niepodejmowania walki z podwyższonym poziom
Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampanie
39 mln ludzi na świecie, w tym 2 mln Polaków, na co dzień zmaga się z dysfunkcjami wzroku. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, Humann S.A. stworzył pionierskie rozwiązanie na skalę międzynarodową, dokonujące przełomu w walce
Już w najbliższą niedzielę ulicami polskich miast, pod hasłem „Rodzina receptą na kryzys”, przejdą Marsze dla Życia i Rodziny. W tym roku Marsze organizowane są w 45 miastach. Kilka z nich już się odbyło, ale ku
Trwające blisko dwadzieścia siedem miesięcy wdrożenie Projektu OST 112 zostało z sukcesem zakończone przez ATM S.A. Projekt obejmował wdrożenie zintegrowanej, ogólnopolskiej sieci teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru