Informacja prasowaWarszawa, 25 lutego 2021 r.Stagnacja, brak realnych spotkań z bliskimi i wszechobecne obostrzenia – rzeczywistość ostatnich miesięcy mocno daje się we znaki wszystkim. Jednak to nastolatkowie są szczególnie
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Celem kampanii jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia.Święta Bożego Na
Wracasz z urlopu w piątek lub sobotę? Bardziej obawiasz się jeździć w deszczu niż w słoneczny dzień? Zdarza Ci się prowadzić w klapkach? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na jedno z tych pytań, możesz być w grupie kierow
Osiemnaście honorowych szpad górniczych i siedemnaście państwowych medali, a także ponad sto osób wyróżnionych odznaczeniami lub obchodzących jubileusz pracy – podczas uroczystej Akademii Barbórkowej PeBeKa w Centrum Ku
Chcesz zrobić coś dobrego dla środowiska i jednocześnie pomóc potrzebującym? Teraz na skupujemy.allegro.pl można w łatwy sposób pozbyć się niepotrzebnych telefonów, a otrzymane za to pieniądze przekazać na rzecz wybranej
Specjalne pozdrowienie i zapewnienie o modlitwie przekazał Ojciec Święty Benedykt XVI organizatorom i uczestnikom Marszów dla Życia i Rodziny, które w niedzielę 3 czerwca przejdą ulicami 48 polskich miast, pod hasł
Według przewidywań ministerstwa finansów, w roku 2013 stopa bezrobocia w Polsce wyniesie 13 proc. Prognozę taką resort finansów zawarł w ustawie budżetowej. Na szczęście inwestycje biznesowe sprawiają, że powstają także
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
Najnowsze globalne badanie Prosumer Report „Starzenie się kontra kult młodości” przedstawione przez Euro RSCG Sensors pokazuje znaczące zmiany w podejściu do starzenia się. Z raportu wynika, że wierzymy, iż będziemy starz