Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Przejeżdżanie skrzyżowania na „późnym pomarańczowym”, wymuszanie pierwszeństwa, wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach i jazda z nadmierną prędkością – to najczęstsze grzechy polskich kierowców. Tylko podczas ostatn
Od 7 maja każdy będzie mógł nieodpłatnie zamówić 2 sadzonki drzew (buki, klony, jodły i dęby) i posadzić je w dowolnym miejscu. Koniecznie przy dobrej muzyce, w dobrym towarzystwie przyjaciół i innych roś
Ponad ¼ Polaków nie wie, jakie funkcje pełni testosteronChoć 73% Polaków deklaruje, że wie, jakie funkcje w organizmie pełni testosteron w organizmie, to jednak częściej niż co czwarty nie ma takiej wiedzy. Wśród tych, co
Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si
Kilka nawiązanych partnerstw, premiery nowych produktów i wysoka aktywność Użytkowników. Największy polski portal społecznościowy nk.pl podsumowuje pierwsze miesiące roku.Początek roku w NKPierwszy kwartał 201
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości. Motywuj
Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
Gra jest skierowana zarówno do młodzieży, jak i dorosłych, a jej celem jest edukacja i promocja wiedzy w zakresie indywidualnego zarządzania kapitałem. Autorem gry jest Fundacja Kronenberga wspierająca działania na rzecz edukac
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc