Serwis Allegro oraz Fundacja BezpieczniejwSieci.org nawiązały współpracę, by razem informować, prowadzić działania edukacyjne i działać na rzecz podwyższenia poziomu bezpieczeństwa w polskim Internecie. Grupa Allegro, wła
25 kwietnia br. w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem rusza akcja edukacyjna firmy 3M „Zróbmy sobie ciszej”, której celem jest budowanie świadomości Polaków nt. ochrony słuchu i zagrożeń związanych z h
Fundacja Rak’n’Roll i producent sportowej bielizny Panache Sport rozpoczęły współpracę w ramach której od października prowadzone będą działania edukacyjne skierowane do kobiet mające na celu oswajani
Kluczem do rozwoju każdego kraju, w tym Polski, jest rodzina. Spadek demograficzny jest ogromnym zagrożeniem, które odbije się na nas w przyszłości.Polska już teraz doświadcza negatywnych skutków mniejszej liczny
Dotpay jako wieloletni sponsor Fundacji Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi, został uhonorowany statuetką „Serce za Serce”, której wręczenie odbędzie się podczas dorocznej Gali organizowanej od 1992 roku prze
To będzie przedsmak polskich Marszów dla Życia i Rodziny. Już 13 maja, w Rzymie, odbędzie się międzynarodowy Marsz w obronie życia. Do stolicy Włoch przyjadą przedstawiciele ruchów pro-life z wielu krajów.
Fundacja Rak’n’Roll wspólnie z marką Scotch-Brite™ rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi – „Wyrolluj raka”. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite™
W pełni zautomatyzowana jazda w korku, ograniczenie kolizji na skrzyżowaniach oraz redukcja do zera kolizji z udziałem zwierząt – to najnowsze projekty w dziedzinie bezpieczeństwa, nad którymi pracuje Volvo. Wszystkie
• Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu• Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu dro
Prawie 70 proc. Polaków ufa małżeństwu – wynika z tegorocznego badania European Trusted Brands. Rodzinę darzymy zdecydowanie większym zaufaniem niż banki (44 proc.), media (37 proc.), służby cywilne (22 proc.) czy