Grupa ENERGA przekazała na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 54 930 zł. W ramach tegorocznego 21. finału można było wylicytować rejs z Francji do Polski na jachtach ENERGA ze Zbigniewem Gutkowskim. ENERGA wystawiła
4 czerwca wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku natura
Podczas Wielkiego Meczu Orange warszawski Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” otrzymał czek na 20 000 złotych i czekoladowy puchar Euro 2012™. Drużyna Orange i Przyjaciele 5:2 wygrała z Reprezentacją Dzie
To będzie przedsmak polskich Marszów dla Życia i Rodziny. Już 13 maja, w Rzymie, odbędzie się międzynarodowy Marsz w obronie życia. Do stolicy Włoch przyjadą przedstawiciele ruchów pro-life z wielu krajów.
Owe poszukiwanie jest jednym z podstawowych elementów naszego życia. Jego celem jest odnalezienie swego szczęścia przy wykonywaniu jakiejś konkretnej czynności albo przy boku ukochanej osoby lub grupy bliskich nam ludzi. Żeby je
Znamy już listę 100 gimnazjów zakwalifikowanych do udziału w tegorocznej edycji autorskiego programu edukacyjnego Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. Już w marcu niemal 5000 uczniów z całej Polski rozpoc
Zakończyła się druga edycja programu „Czytelnia Uśmiechu”, organizowanego przez Fundację Kredyt Banku. Biblioteczki z wartościową literaturą dziecięcą działają już na 45 oddziałach dziecięcych.„Czytelnia Uśmiechu
Już niebawem III edycja kolacji charytatywnej Stowarzyszenia Przyjaciele Świata. Tym razem jej autorem będzie Robert Makłowicz, który zaproponuje menu rodem z Ziemi Obiecanej. Dzięki apetytom tych, którzy postanowią wziąć udz
Ileż to osobników płci męskiej dokoła, których największą z wad jest nieśmiałość! I to właśnie ta w stosunku do kobiet. I teraz tak: pochwalać, ganić, zmieniać czy akceptować to? Ile pań na świecie, tyle opcji. Każ
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 agencja Euro RSCG 4D otrzymała brązową statuetkę w kategorii Active Advertising. Nagrodę przyznano za kampanię „Boskie matki” zrealizowaną dla Fundacji Rak&rsq